17 January 2017

Плетена шапка с бухали - knitted owls hat

шапка с бухали
шапка с бухали
Макар и да съм далеч от зимата и макар и да ми се налага по-рядко да нося плетени шапки, все пак ръцете ме засърбяха да изплета нещо  - Шапка с бухали. По едно време бухалите бяха хит в плетивата, имам изплетени няколко шапки - бухали, не съм сигурна дали съм ги показвала. но една от тях, която така като гледам от дистанция на времето и опита :) има недостатъци, но тогава много се беше харесала :)


шапка бухал
шапка бухал
В интернет имаше различни схеми, аз избрах една (ще я публикувам по-долу) и я възпроизведох 7 пъти или точно толкова, че да се побере голямата ми глава, в шапката ;).

Преждата е Rowan wool (не пазя етикета за да видя кой точно вид е)
Куки-обръч ползвах номер 7

плетени бухали
плетени бухали

Шапката е започната с около 100 бримки, в които се събраха 7 бухала. Двоен ластик, бухали и след половината от височината на шапката започнах да свивам на 8 места докато остане една бримка от всеки сектор свивки, които заших за връх на шапката.
свивки за шапка
свиване на шапка

За очи, заших копчета, така, че някои бухали си изглеждаха баш кривогледи, така де, не са всички бухали еднакви :) Общо взето това е:)
шапка с бухали
шапка с бухали
машинно започване на плетка
плетка двоен ластик

схема на плетения бухал:

схема на плетения бухал
схема на плетения бухал

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...